همه ما مي دانيم که فيلم در حال تبديل شدن به محتواي اصلي ديجيتال است. در اين شکي نيست. با توجه به کاهش توجه روز به روز مصرف کنندگان ، بايد با آنها تعامل کنيد و آنها را درگير کنيد. درگيري در شبکه هاي اجتماعي اکنون مهم است. با توجه به اينکه اکنون در حال تبديل شدن به مکان شماره يک براي مصرف کنندگان هستند. و از آنجا که اکنون روش هاي بهتري براي بارگذاري و استفاده از محتواي ويدئويي شما به شما ارائه مي دهد ، فکر کرديم که ايده هايي در مورد محتواي ويديويي به شما ارائه داده ايم.


 


دموي محصولات:


هر از چند گاهي مي خواهيد ويژگي جديدي در مورد محصول خود به اشتراک بگذاريد يا حتي خود محصول جديدي را معرفي کنيد. در اينجا مي خواهيد موارد جديد و موارد بهبود يافته را با مخاطبان خود به اشتراک بگذاريد. حتي مي توانيد يک سري فيلم کوتاه براي مخاطبان هدف خود بسازيد که همزمان يک ويژگي را به نمايش بگذارد.


 


نحوه فيلم برداري:


نسخه هاي نمايشي شبيه فيلم هاي چگونگي ارسال هستند اما شما در اينجا مي توانيد بيشتر روي مناطق خاصي از برنامه يا محصول خود تمرکز کنيد. مي توانيد اطلاعات مربوط به قطعات پيچيده محصول خود را به اشتراک بگذاريد تا کساني که از آنها استفاده مي کنند با مشکلي روبرو نشوند. حتي مي توانيد پست هاي وبلاگ خود را در چگونگي راهنمايي براي جلب توجه بيشتر در شبکه هاي اجتماعي بازآفريني کنيد.


 


مصاحبه و وبينار


محتواي ديگري که مي توانيد از طريق فيلم به اشتراک بگذاريد مصاحبه است. متخصصان صنعت خود را در اختيار داشته باشيد و مصاحبه هاي آنها را در سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي خود به اشتراک بگذاريد. نه تنها مهارت خود را به نمايش مي گذاريد بلکه مشتريان نيز به نظر يک متخصص در مورد سيستم عامل شما که در ساخت برند کمک مي کند احترام مي گذارند.


 


فيلم هاي BTS


وقتي مارک ها روراست مي شوند ، با مشتريان خود شخصي مي شوند. از فيلم هاي کوتاه مي توان براي به اشتراک گذاشتن نماي اجمالي شرکت در پشت صحنه استفاده کرد. مصاحبه با کارمندان ، آنچه در وقايع رخ مي دهد ، چگونه محصول به مشتري مي رسد و موارد ديگر.


 


اشتراک اخبار


با فيلم هاي کوتاه مي توانيد اخبار مربوط به محصولات يا خدمات جديد ، رويدادهاي آينده و حتي تخفيف هاي جديد را به اشتراک بگذاريد. اين نبايد يک ويديوي تبليغاتي باشد بلکه در واقع يک فيلم خنده دار و جذاب است که اخبار را به روشي دوستانه به نمايش مي گذارد.


 


رويدادهاي خود را تبليغ کنيد:


با فيلم هاي کوتاه مي توانيد به راحتي رويدادهاي آينده خود را تبليغ کنيد. شما مي توانيد غرفه خود را در نمايشگاه به اشتراک بگذاريد يا موارد برجسته رويدادهاي خود را با مشتريان خود به اشتراک بگذاريد. با فيلم ها مي توانيد با نمايش صحنه هايي از وقايع در زمان واقعي ، مشتريان خود را درگير خود کنيد. مدت هاست که از تصاوير استفاده مي شود اما با فيلم ها مي توانيد به مشتريان خود احساس کنيد که در آنجا حضور دارند و در اين رويداد شرکت مي کنند.

ايده هايي براي محتواي ويديويي مثل تيزر تبليغاتي

10 سوال براي يک مقاله ويدئويي تبليغاتي برنده

مي ,فيلم ,توانيد ,اشتراک ,کنيد ,بگذاريد ,مي توانيد ,به اشتراک ,خود را ,اشتراک بگذاريد ,را به

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

19527515 دانلود همه چی teflon انشاء تمامی پایه های تحصیلی مطالب اینترنتی کار و کارافرینی دنیای نو پروژه دانشجویی کلاس ششم یک کتابخانه عمومی کودکان باران khabarbaz